torsdag 3 maj 2012

bantning

Vad jobbigt det ska vara alltså att följa en diet eller bara skärpa sig alltså. Fan man har ju ont i huvet hela tiden och sedan hungrig jämt. Men det är bara att köra på.
Har läst en massa om lchf sen oxå och tror det skulle passa mig perfekt alltså. Gräddiga gratänger och massa ost och smör haha, NICE. Ska börja på det efter denna diet. är ju bröllop i september så måste ju komma i nån jävla klänning iaf. Avskyr klänning men va gör man inte för att passa in på ett sådant stohej ;)
Har iaf minskat med 5cm runt magen från den 12 april, och det känns jävligt skönt. Snart har jag nått mitt första delmål. Men måste försvinna mera mera :D

Idag är jag och Lilleman lediga så snart bär det av in till HJo för att handla lite sen står det städning på schemat här hemma. Ska försöka med en promenad oxå. Bara denna huvudvärk försvinner.. Det är ju så fint väder ute så skulle va skönt att kunna röra på sig lite. Axel sitter ju gärna i vagn.. hmmm kanske inte men en stund iaf. hehe.. Han vill ju gärna springa överallt han ska istället för att gå. Konstig unge man har haha. Men bra gå är han ändå <3

Dags att klä sig har inte orkat än hehe vi hade ju lång sovmorgon, till hela 09.20!

Ha en fin dag alle menske..

1 kommentar:

  1. Du kommer klara detta ska du se :) Redan 5cm! Duktig :)

    LCHF har jag hört funkar bra, i alla fall för de jag känner som provat :)

    Skönt att ha barn i vagn men kul när dom får springa fritt ;) Men desto jobbigare för oss som måste hålla koll :P hehe

    Kram

    SvaraRadera