onsdag 11 april 2012

Hämtat barn

Då har man hämtat hem Saga från skolan. Är en ledig dag idag så då är alla hemma från halv ett. Lovisa hängde på hem oxå. Ute och springer för fullt o lilla sigge är med. Ska försöka lägga Lilleman en stund nu för han är bra trött.

Tycker det är så svårt att skriva nått som man tycker kanske är nått att skriva om. men vafan det blir som en öppen dagbok. Kommer nog igång senare i livet men lite bättre att skriva om ska ni se ;)

När jag har lärt mig detta ordenligt blir de lite bilder och sånt sen. Men tar en dag i sänder.

Ska försöka ta tag i mitt liv nu orkar inte me att va en tjock och "lycklig" människa nu utan vill vara en medelstor tjej som älskar livet och allt som hör till det. Vill inte vara den tjocka mamman som inte orkar göra nått med barna. Men det får ta den tiden det tar, måste ändra tänket innan det kommer funka så som jag vill!

Nej nu hänger Axel på min axel ;) så nu blir de mysvila i soffan, medans dom stora är ute och far :D

BYEBYE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar