onsdag 18 april 2012

Jävla mormor

Fan att ha tanten brevid sig i soffan när man skriver. Får fan inte skriva som jag vill utan ska vara med och säga, men där måste du ha punkt nej där ska det va komma.. Fuck off!!! Det är jag som skriver och ja skriver som jag vill. Är väl ingen svenska lektion nu. Och Axel håller med sin mamma, mormor får smäll på huvudet. :D Det är mammas unge de hehe.

Igår fick jag även höra att Axel är så lik sin mamma. För när jag va liten lyssnade jag aldrig och sket i vad dom sa. Samma med Lilleman tydligen ;) hehe. Såklart min unge ju.

Nu är det bompa på tv för unge och mormor. Johan och W sover gott på varsitt håll.

Har även nu bestämt tillsammans med Johanna på jobbet att vi ska göra en 13dagars diet tillsammans. Så jävla skönt att ha en som lyssnar på va man har och säga och kan klaga ur sig lite. TACK Johanna för du finns. Så nu jävlar kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar